Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van de producten?
Wanneer een bestelling voor 12.00 uur op onze website is geplaatst, wordt deze binnen twee werkdag naar je verzonden. Je kunt het product dus binnen twee werkdagen thuis verwachten.

Wanneer een besteld product niet voorradig is kan het zijn dat het langer duurt dan twee werkdagen voordat de bestelling is geleverd, uiteraard nemen we dan contact met je op. Ook kan het voorkomen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij het vervoersbedrijf. Je kunt dan altijd uw track and trace code bekijken, die is toegestuurd via de mail. Wanneer je vragen heeft over de bestelling kun je contact met ons opnemen.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien jouw bestelling is geplaatst, wordt hij meestal direct in behandeling genomen, daardoor kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Twijfel je over je bestelling? Neem dan contact met ons op.

 

Kan verf gemaakt op kleur terug?
Nee helaas, dit kan niet. Wees dus zeker dat je de juiste kleur hebt gekozen. Twijfel je? Neem contact met ons op, we helpen je graag. Gemengde verf op kleur kan niet terug omdat we het speciaal voor jou op kleur maken. Maatwerk dus!

 

Wat zijn de verzendkosten?
Een bestelling van boven de € 75,- wordt gratis verzonden en geleverd. Wanneer het een bestelling betreft onder de € 75,- dan geldt een vast verzendbedrag van € 6,95.

 

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn pakket heel aan komt?
Om te zorgen dat het pakket heel aankomt zorgen we ervoor dat we de deksels van de blikken met tape dicht plakken. Daarbij zorgen we dat het blik stevig vast dit in de doos.

 

Ik heb schade, wat moet ik doen?
Heel vervelend! We hebben ons best gedaan het netjes bij je thuis te krijgen. Wellicht is er wat mis gegaan tijdens het bezorgen. Neem contact met ons op we gaan het regelen voor je!

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit kan. Je kunt bij het betaalproces aangeven dat je het pakket bij ons komt afhalen. Ons adres is: Verfaanhuis.nl Woudenbergseweg 60 3953 MH Maarsbergen. Wij geven je een seintje wanneer de bestelling klaar staat.

 

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?
Uiteraard, dit kan. Neem contact met ons op wanneer je de factuur wilt ontvangen van de bestelling.

 

Leveren jullie ook in België?
Ja, wij leveren zowel in Nederland als in België. Moet het product geleverd worden buiten deze landen, neem dan even contact met ons op.

 

Geven jullie ook advies?
Ja wij geven telefonisch advies op de producten die wij verkopen. Uiteraard beantwoorden wij ook je vragen per mail. Uiteraard ben je ook welkom in onze showroom!

 

Er zit een roerstokje bij mijn bestelling, klopt dit?
Dit klopt. Voordat je begint aan de klus vragen we je om de verf nog eens goed door te roeren. Het kan namelijk zijn dat de pigmenten onderin de pot zijn gezakt.

 

Ik heb een klacht, graag wil ik dit melden?
Vervelend, maar waar gewerkt wordt, worden er fouten gemaakt. Wij lossen dit uiteraard naar behoren voor je op. Kijk hiervoor op onze speciale klachtenpagina.

 

Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder in te loggen?
Ja hoor. Indien je inlogt kun je je bestelgeschiedenis bekijken, maar dit hoeft uiteraard niet. Nog een voordeel van een account aanmaken is dat je niet telkens al je gegevens hoeft in te vullen.

 

Kan ik ook een zakelijke account maken?
Natuurlijk. Vul je gegevens in als zakelijke klant zoals bedrijfsnaam, mailadres, kvk nummer etc. Het voordeel is dat je een factuur op naam krijgt!

WhatsApp Chat WhatsApp Chat
Copyright © 2020-present Verf aan huis, Inc. All rights reserved.